Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
ställa in bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="flipp_90" data-source="post: 271252" data-attributes="member: 71956"><p>tja jag har ny bräda och funderar lite över hur mina bingningar bör ställas in..</p><p></p><p>jag är 180 sm lång och min bräda är 155(om det är till någon hjälp)</p><p></p><p>1. hur vet ma hur långt man ska ha melan bindningarna??</p><p></p><p>2. vilken vinkel ska man ha på bindningarna om man kör mäet park och lite offpist?? (nu har jag den främre bindningen 15 grader framåt och den bakre på 0)</p><p></p><p>3 vad betyder "catstrap"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="flipp_90, post: 271252, member: 71956"] tja jag har ny bräda och funderar lite över hur mina bingningar bör ställas in.. jag är 180 sm lång och min bräda är 155(om det är till någon hjälp) 1. hur vet ma hur långt man ska ha melan bindningarna?? 2. vilken vinkel ska man ha på bindningarna om man kör mäet park och lite offpist?? (nu har jag den främre bindningen 15 grader framåt och den bakre på 0) 3 vad betyder "catstrap" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
ställa in bindningar
Tillbaka
Topp