Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Ställa sig upp med skidor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mangus" data-source="post: 617277" data-attributes="member: 43710"><p>(ledsen att jag går lite offtopic men jag hoppas du förlåter mig Judger)</p><p></p><p>Näe Erik =) när jag lärde mig gå var det ingen som visade men när jag lärde mig åka skidor hade jag folk som visade. </p><p>Vad skulle vara ett bättre exempel enligt dig om nu en kokbok är ett så dåligt exempel? Har du aldrig lärt dig nåt genom att läsa? i så fall tycker jag du borde förstå vad jag menar och även vad Judger frågar efter.</p><p></p><p>Huruvida en forumtråd eller inte är nyttig beror ju på hur folk svarar. Själv har jag försökt hjälpa med det jag kan som inte redan var sagt. </p><p>Har man inget konstruktiv att säga ska låta bli!</p><p> </p><p>Det är upp till Judger att avgöra om det hjälpt eller inte, det är inte någon av vi andra, men vi kan helt klart se till att Judger inte blir hjälpt genom att ge värdelösa svar och kommentarer.</p><p></p><p>(och nej, det här var inte konstruktivt på det vis att det hjälper Judger upp ur snön men jag hoppas att det hjälper ändå, nu ska jag inte skriva mer i denna tråd men jag kommer fortsätta läsa för jag är nyfiken på hur det slutar för Judger och om du kommer upp tillslut)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mangus, post: 617277, member: 43710"] (ledsen att jag går lite offtopic men jag hoppas du förlåter mig Judger) Näe Erik =) när jag lärde mig gå var det ingen som visade men när jag lärde mig åka skidor hade jag folk som visade. Vad skulle vara ett bättre exempel enligt dig om nu en kokbok är ett så dåligt exempel? Har du aldrig lärt dig nåt genom att läsa? i så fall tycker jag du borde förstå vad jag menar och även vad Judger frågar efter. Huruvida en forumtråd eller inte är nyttig beror ju på hur folk svarar. Själv har jag försökt hjälpa med det jag kan som inte redan var sagt. Har man inget konstruktiv att säga ska låta bli! Det är upp till Judger att avgöra om det hjälpt eller inte, det är inte någon av vi andra, men vi kan helt klart se till att Judger inte blir hjälpt genom att ge värdelösa svar och kommentarer. (och nej, det här var inte konstruktivt på det vis att det hjälper Judger upp ur snön men jag hoppas att det hjälper ändå, nu ska jag inte skriva mer i denna tråd men jag kommer fortsätta läsa för jag är nyfiken på hur det slutar för Judger och om du kommer upp tillslut) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Ställa sig upp med skidor.
Tillbaka
Topp