Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Stämningen på Freerides forum
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 914686" data-attributes="member: 80557"><p>Jag haller med Jarle, hela poängen med det här stället är ju att man har för mycket tid och/eller är uttrakad, och vill bli underhallen, mao ingen trad eller kommentar är för dum eller onödig. Oftast gör förvisso Newschoolers ett ännu bättre jobb när det gäller underhallning där är det världsklass pa kommentarerna; men de har ju större volym sa det är inte sa konstigt kanske.</p><p></p><p>Inte riktigt kopplat till stämning, men jag tycker det ständiga (och öppna) genomförandet av reklam/försäljning i forumet är rätt irriterande, direkt i motsats till punkt 1.4 av reglerna. Nagot som inte direkt kan undga nagons ögon inklusive site-ägaren. Det tillats uppenbarligen fortsätta, alltsa utgar jag fran att berörda parter känner varanndra eller att site-ägaren tycker att forumaktiviteten är viktigare. Detta är alltsa kritik mot sitens slapphet pa regel 1.4 snarare än mot "annonsörer"/försäljare eftersom det är helt rätt att i alla lägen ga sa langt det bara gar för att sälja sin produkt sa klart, dessutom om det genomförs öppet är det ännu mer fair play kontra om det hade varit helt undercover. Tyvärr sa betyder det att forumet förlorar i trovärdighet. Om nagon tycker att det jag skrev var abstrakt var det för att vara snäll och inte peka ut nagon mer än siten :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 914686, member: 80557"] Jag haller med Jarle, hela poängen med det här stället är ju att man har för mycket tid och/eller är uttrakad, och vill bli underhallen, mao ingen trad eller kommentar är för dum eller onödig. Oftast gör förvisso Newschoolers ett ännu bättre jobb när det gäller underhallning där är det världsklass pa kommentarerna; men de har ju större volym sa det är inte sa konstigt kanske. Inte riktigt kopplat till stämning, men jag tycker det ständiga (och öppna) genomförandet av reklam/försäljning i forumet är rätt irriterande, direkt i motsats till punkt 1.4 av reglerna. Nagot som inte direkt kan undga nagons ögon inklusive site-ägaren. Det tillats uppenbarligen fortsätta, alltsa utgar jag fran att berörda parter känner varanndra eller att site-ägaren tycker att forumaktiviteten är viktigare. Detta är alltsa kritik mot sitens slapphet pa regel 1.4 snarare än mot "annonsörer"/försäljare eftersom det är helt rätt att i alla lägen ga sa langt det bara gar för att sälja sin produkt sa klart, dessutom om det genomförs öppet är det ännu mer fair play kontra om det hade varit helt undercover. Tyvärr sa betyder det att forumet förlorar i trovärdighet. Om nagon tycker att det jag skrev var abstrakt var det för att vara snäll och inte peka ut nagon mer än siten :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Stämningen på Freerides forum
Tillbaka
Topp