Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Stämningen på Freerides forum
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 914795" data-attributes="member: 74439"><p>Men har det verkligen blivit sämre? Dessa trådar och påståenden ploppar upp ungefär<em> exakt varje jävla höst</em> vill jag hävda... Slutsatsen jag drar är då att det faktiskt inte blivit så mycket sämre, det är bara en nervös väntan och otålighet inför säsongens första trevande skär vi bevittnar.</p><p></p><p>En vänteperiod på mellan tre och fem dagar tror jag skulle vara en bra idé. Jag ser gärna ett system där man gradvis slussas in. Efter 24 timmar får man svara på trådar, kommentera artiklar etc. Efter tre dagar får man starta egna trådar, ladda upp egna fotoalbum och filmer. Efter fem dagar får man annonsera på köp&sälj. Hur pass länge man skall behöva vänta kan förstås diskuteras. Något hippietjafs med karmapoäng behövs inte, det kommer bara att ställa till det ännu mer.</p><p></p><p>Tycker man sen att stämningen är dålig så är det väl eget ansvar som gäller att trycka på den lilla knappen och rapportera inlägget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 914795, member: 74439"] Men har det verkligen blivit sämre? Dessa trådar och påståenden ploppar upp ungefär[i] exakt varje jävla höst[/i] vill jag hävda... Slutsatsen jag drar är då att det faktiskt inte blivit så mycket sämre, det är bara en nervös väntan och otålighet inför säsongens första trevande skär vi bevittnar. En vänteperiod på mellan tre och fem dagar tror jag skulle vara en bra idé. Jag ser gärna ett system där man gradvis slussas in. Efter 24 timmar får man svara på trådar, kommentera artiklar etc. Efter tre dagar får man starta egna trådar, ladda upp egna fotoalbum och filmer. Efter fem dagar får man annonsera på köp&sälj. Hur pass länge man skall behöva vänta kan förstås diskuteras. Något hippietjafs med karmapoäng behövs inte, det kommer bara att ställa till det ännu mer. Tycker man sen att stämningen är dålig så är det väl eget ansvar som gäller att trycka på den lilla knappen och rapportera inlägget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Stämningen på Freerides forum
Tillbaka
Topp