Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Stance, allt du behöver veta, förhoppningsvis.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mangus" data-source="post: 945354" data-attributes="member: 43710"><p>Tack för den positiva feedbacken. Kan tyvärr inte ta åt mig äran av grafiken.</p><p></p><p>@Anticrobotic, Hur har det gått?</p><p></p><p></p><p>En sak som jag skulle vilja dyka lite djupare i med eran hjälp är avståndet mellan fötterna.</p><p>Jag har sett två olika tabeller för hur man räknar ut det och ingen av dom stämmer över ens för mig. </p><p>Har även läst att man ska ha samma avstånd mellan benen som smalbenet är långt, eller egentligen, från fotsulan till mitten av knäet. </p><p>Den jag gillar bäst är, ungefär axelbrett... Den är lagom oprecis och kan tolkas nästan hur som helst.</p><p>Vilka erfarenheter har ni? </p><p>Själv står jag olika brett beroende på vilken dag det är och vilken typ av åkning jag vill göra men oftast så är det ändå förhållandevis brett. Enligt en tabell skulle jag vara 22cm länge än jag är med tanke på vilken stance jag hade.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mangus, post: 945354, member: 43710"] Tack för den positiva feedbacken. Kan tyvärr inte ta åt mig äran av grafiken. @Anticrobotic, Hur har det gått? En sak som jag skulle vilja dyka lite djupare i med eran hjälp är avståndet mellan fötterna. Jag har sett två olika tabeller för hur man räknar ut det och ingen av dom stämmer över ens för mig. Har även läst att man ska ha samma avstånd mellan benen som smalbenet är långt, eller egentligen, från fotsulan till mitten av knäet. Den jag gillar bäst är, ungefär axelbrett... Den är lagom oprecis och kan tolkas nästan hur som helst. Vilka erfarenheter har ni? Själv står jag olika brett beroende på vilken dag det är och vilken typ av åkning jag vill göra men oftast så är det ändå förhållandevis brett. Enligt en tabell skulle jag vara 22cm länge än jag är med tanke på vilken stance jag hade. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Stance, allt du behöver veta, förhoppningsvis.
Tillbaka
Topp