Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Stance på snowboards
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Calle_P" data-source="post: 565184" data-attributes="member: 78395"><p>Information om MAX-stance på olika Freestyle brädor.</p><p></p><p>När jag letar bräda så är det bland det viktigaste stancen(självklart ska de vara twintip och centrerad mm), men det är lite svårt att luska fram ibland.</p><p></p><p>Capitas ligger på 63 cm och de nya på 63.5 cm(indoor survival, stairmaster mm)</p><p></p><p>Nitros Eero Ettala - står på boardstore att den har 66 cm! Men på Nitros hemsida har den 64, vilket fortfarande är imponernde. </p><p></p><p>DC - har jag inte funnit någon information på men hoppas de ska vara på 64 och nosa.</p><p></p><p>K2- ?</p><p></p><p>Salomon - ?</p><p></p><p>Ride - ?</p><p></p><p>Forum - ?</p><p></p><p>Vad har andra märken för MAX-stance?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Calle_P, post: 565184, member: 78395"] Information om MAX-stance på olika Freestyle brädor. När jag letar bräda så är det bland det viktigaste stancen(självklart ska de vara twintip och centrerad mm), men det är lite svårt att luska fram ibland. Capitas ligger på 63 cm och de nya på 63.5 cm(indoor survival, stairmaster mm) Nitros Eero Ettala - står på boardstore att den har 66 cm! Men på Nitros hemsida har den 64, vilket fortfarande är imponernde. DC - har jag inte funnit någon information på men hoppas de ska vara på 64 och nosa. K2- ? Salomon - ? Ride - ? Forum - ? Vad har andra märken för MAX-stance? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Stance på snowboards
Tillbaka
Topp