Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Stance på snowboards
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 565410" data-attributes="member: 28391"><p>Jag blir inte förvånad alls. Jag har full koll på läget och vet att det finns massor med åkare som kör 60+. Jag är ingen bakåtsträvare. Jag har själv sågat om brädor och bakkappor och jag har t-boltat fler brädor än de flesta. Jag är bara övertygad om att alla avarter, såsom gigantiska kläder och allt för stora stance, så småningom försvinner. De försvann runt -95 och de kommer att försvinna även nu.</p><p></p><p>Jag är dessutom helt övertygad om att man överdriver betydelsen av bredden på stancet. Det man kan göra med 64 cm mellan fötterna kan man göra med 58-60 och så får men ett mycket mer praktiskt allround-stance på köpet.</p><p></p><p>Ja, när man börjar tänka på det så var det nästan den finska invasionen som bröt trenden förra gången. De finska grabbarna körde 50 cm stance och rockade fett:D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 565410, member: 28391"] Jag blir inte förvånad alls. Jag har full koll på läget och vet att det finns massor med åkare som kör 60+. Jag är ingen bakåtsträvare. Jag har själv sågat om brädor och bakkappor och jag har t-boltat fler brädor än de flesta. Jag är bara övertygad om att alla avarter, såsom gigantiska kläder och allt för stora stance, så småningom försvinner. De försvann runt -95 och de kommer att försvinna även nu. Jag är dessutom helt övertygad om att man överdriver betydelsen av bredden på stancet. Det man kan göra med 64 cm mellan fötterna kan man göra med 58-60 och så får men ett mycket mer praktiskt allround-stance på köpet. Ja, när man börjar tänka på det så var det nästan den finska invasionen som bröt trenden förra gången. De finska grabbarna körde 50 cm stance och rockade fett:D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Stance på snowboards
Tillbaka
Topp