Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Stance på snowboards
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magnusericsson" data-source="post: 583276" data-attributes="member: 90666"><p>Det låter ju inte så där jättebekvämt men om man har starka benmuskler så ska detta nog inte vara något problem.</p><p>Dock tror jag inte så mycket på att knäna pekar utåt utan snarare inåt då du står så brett att du inte får ut benen ordentligt och står ganska så mycket på insidan av fötterna.</p><p>Det var iaf problemet för mig när jag körde på 70, plus att det var mycket "tyngre" att åka, dvs mer ansträngande.</p><p>Jag tycker iaf att ett mellanting är det bästa.</p><p>Man ska ju också tänka på att inte ha för mycket "duck" på sin stance (även detta hade jag (28/-25)) för då kommer dina knän att ta mycket stryk så som i landningar och dylikt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magnusericsson, post: 583276, member: 90666"] Det låter ju inte så där jättebekvämt men om man har starka benmuskler så ska detta nog inte vara något problem. Dock tror jag inte så mycket på att knäna pekar utåt utan snarare inåt då du står så brett att du inte får ut benen ordentligt och står ganska så mycket på insidan av fötterna. Det var iaf problemet för mig när jag körde på 70, plus att det var mycket "tyngre" att åka, dvs mer ansträngande. Jag tycker iaf att ett mellanting är det bästa. Man ska ju också tänka på att inte ha för mycket "duck" på sin stance (även detta hade jag (28/-25)) för då kommer dina knän att ta mycket stryk så som i landningar och dylikt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Stance på snowboards
Tillbaka
Topp