Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Stance, problem med tyngd på framfoten.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Empz" data-source="post: 943030" data-attributes="member: 120957"><p>Tjena!</p><p></p><p>Har nu testat nya brädan ett par dagar, och vad jag har märkt är att jag ibland (ganska ofta) har ganska mycket problem med att hålla vikten på framfoten när jag åker nerför pisten. Så det blir lätt att jag lutar vikten på bakfoten och får istället svänga på något konstigt vis med framfoten. </p><p></p><p>Är det någon av er som har haft samma problem? </p><p>Jag är lite osäker på vad det kan vara, om det är mina grader på bindningarna som är fel eller vad det nu kan vara? </p><p>Har aldrig känt detta innan, så därför söker jag tips :D</p><p></p><p>Har stancen centrerad i mitten och graderna är ungefär -9/-6.</p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Empz, post: 943030, member: 120957"] Tjena! Har nu testat nya brädan ett par dagar, och vad jag har märkt är att jag ibland (ganska ofta) har ganska mycket problem med att hålla vikten på framfoten när jag åker nerför pisten. Så det blir lätt att jag lutar vikten på bakfoten och får istället svänga på något konstigt vis med framfoten. Är det någon av er som har haft samma problem? Jag är lite osäker på vad det kan vara, om det är mina grader på bindningarna som är fel eller vad det nu kan vara? Har aldrig känt detta innan, så därför söker jag tips :D Har stancen centrerad i mitten och graderna är ungefär -9/-6. Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Stance, problem med tyngd på framfoten.
Tillbaka
Topp