Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Stance, problem med tyngd på framfoten.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 943048" data-attributes="member: 80557"><p>Jag själv lägger ner sjukt för mkt skruvmejsel och tanketid pa stancen... värt att tänka pa och fundera iof...och som snöflingan skrev kanske prova öka lite... kanske prova +15 fram med -15/-12/-9/-6 bak ... eller +12/-12... eller t.o.m. +18 fram... tänk ocksa pa att det inte känns fel i benen/leder osv -skaderisk. samt bredden...utgangsbredd axelbrett men smacka pa fetare ifall du vill ha stabilitet i parken...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 943048, member: 80557"] Jag själv lägger ner sjukt för mkt skruvmejsel och tanketid pa stancen... värt att tänka pa och fundera iof...och som snöflingan skrev kanske prova öka lite... kanske prova +15 fram med -15/-12/-9/-6 bak ... eller +12/-12... eller t.o.m. +18 fram... tänk ocksa pa att det inte känns fel i benen/leder osv -skaderisk. samt bredden...utgangsbredd axelbrett men smacka pa fetare ifall du vill ha stabilitet i parken... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Stance, problem med tyngd på framfoten.
Tillbaka
Topp