Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Stance,vinklar och bakmonterat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="brum" data-source="post: 86018" data-attributes="member: 35209"><p>bakmontera! det är värt besväret i puder. den lilla tid det tar att ställa om en ankstance till puder är ingenting jämnfört med all mjölksyra som sparas. alltid ett litet verktyg med, har dessutom 686 toolbelt med nitar, kapsylöppnare och skruvmejslar.. jävligt bögigt men jävligt gött! (och alldeles för dyrt) </p><p></p><p>puder, bak med skiten så lång det går och skippa ankstance. park, stå som en anka mitt på brädan och njut av alla gupp. tycker iallafall jag..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="brum, post: 86018, member: 35209"] bakmontera! det är värt besväret i puder. den lilla tid det tar att ställa om en ankstance till puder är ingenting jämnfört med all mjölksyra som sparas. alltid ett litet verktyg med, har dessutom 686 toolbelt med nitar, kapsylöppnare och skruvmejslar.. jävligt bögigt men jävligt gött! (och alldeles för dyrt) puder, bak med skiten så lång det går och skippa ankstance. park, stå som en anka mitt på brädan och njut av alla gupp. tycker iallafall jag.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Stance,vinklar och bakmonterat?
Tillbaka
Topp