Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Stance
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kyuss" data-source="post: 16065" data-attributes="member: 15065"><p>skulle villja påpeka att høga vinklar passar vælldigt bra att freestajla med.Eftersom du vrider dig ganska mycket nær du åker.</p><p></p><p>Har hørt att frirajdare tycker om låga vinklar, men tror personligen inte på det .Det ær nog inte bra før nån .</p><p></p><p>mitt førslag ær att du tar med mejsel till backen næsta gång och testar så mycket du kan.Alla har ju egen smak.Att tro att man ska køra som terje bara før att man har hans helsjuka vinklar ær nog dumt...</p><p></p><p>sjælv vill jag stå så næra min skateboard stans som møjligt, men att ha mycket "duck" sliter på knæna.</p><p></p><p>Testa æven att øka framot lutningen på dina bak kappor "forwardlean" det økar ditt kantgrepp och lægger på en meter i pipen!</p><p></p><p></p><p>JAH LOVE IS BLIZ!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kyuss, post: 16065, member: 15065"] skulle villja påpeka att høga vinklar passar vælldigt bra att freestajla med.Eftersom du vrider dig ganska mycket nær du åker. Har hørt att frirajdare tycker om låga vinklar, men tror personligen inte på det .Det ær nog inte bra før nån . mitt førslag ær att du tar med mejsel till backen næsta gång och testar så mycket du kan.Alla har ju egen smak.Att tro att man ska køra som terje bara før att man har hans helsjuka vinklar ær nog dumt... sjælv vill jag stå så næra min skateboard stans som møjligt, men att ha mycket "duck" sliter på knæna. Testa æven att øka framot lutningen på dina bak kappor "forwardlean" det økar ditt kantgrepp och lægger på en meter i pipen! JAH LOVE IS BLIZ!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Stance
Tillbaka
Topp