Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Standard eller Centrerad? Twintip bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RasmusH" data-source="post: 508712"><p>Dynastar Troublemaker 07-08 twintip.</p><p> </p><p>Som ni säkert redan vet finns det två olika markeringar för placeringen av bindning, ''Standard'' (aningen längre bak på skidan) för pist/offpist och ''centrerad'' (mittmitt av skidan) för park och play. Frågan till er är hur stor skillnaden är på standard och centrerad? Har aldrig åkt med centrerad utan bara standard i parken och på så vis vant mig. Är det lättare att flippa och trixa osv? </p><p></p><p>Tack på förhand </p><p>//Rasmus Höijer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RasmusH, post: 508712"] Dynastar Troublemaker 07-08 twintip. Som ni säkert redan vet finns det två olika markeringar för placeringen av bindning, ''Standard'' (aningen längre bak på skidan) för pist/offpist och ''centrerad'' (mittmitt av skidan) för park och play. Frågan till er är hur stor skillnaden är på standard och centrerad? Har aldrig åkt med centrerad utan bara standard i parken och på så vis vant mig. Är det lättare att flippa och trixa osv? Tack på förhand //Rasmus Höijer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Standard eller Centrerad? Twintip bindning
Tillbaka
Topp