Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Standard eller Centrerad? Twintip bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 508739"><p>nu är ju tråden postad under forum freeride och inte JIBB alltså borde ju rimligen personen faktisk åka skidor också. (Jibbing är inte skidåkning)</p><p>Så puderåkning blir inte lidande med mittmontering , allt blir ju bättre?</p><p>Om trådpostaren postade i fel forum och borde ha den i "JIBB" (vilket är väldigt vanligt) så har säkert jeppenator rätt för JIbb kan jag ingenting om och vill inget kunna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 508739"] nu är ju tråden postad under forum freeride och inte JIBB alltså borde ju rimligen personen faktisk åka skidor också. (Jibbing är inte skidåkning) Så puderåkning blir inte lidande med mittmontering , allt blir ju bättre? Om trådpostaren postade i fel forum och borde ha den i "JIBB" (vilket är väldigt vanligt) så har säkert jeppenator rätt för JIbb kan jag ingenting om och vill inget kunna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Standard eller Centrerad? Twintip bindning
Tillbaka
Topp