Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Standard eller Centrerad? Twintip bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 508752" data-attributes="member: 53337"><p>Balanselius, han frågar ju om det blir lättare att flippa och trixxa med mittmontering.. därav mitt svar?</p><p></p><p>står de något om "freeride" i hans inlägg?.. kan vara felpost, eller så uppfattade jag tråden fel.</p><p></p><p>Och angående det Carled så förstod jag inget av hans inlägg.. på tok för smart skrivet för min lilla jibbhjärna att förstå.. men de är säkert rätt de han säger! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 508752, member: 53337"] Balanselius, han frågar ju om det blir lättare att flippa och trixxa med mittmontering.. därav mitt svar? står de något om "freeride" i hans inlägg?.. kan vara felpost, eller så uppfattade jag tråden fel. Och angående det Carled så förstod jag inget av hans inlägg.. på tok för smart skrivet för min lilla jibbhjärna att förstå.. men de är säkert rätt de han säger! :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Standard eller Centrerad? Twintip bindning
Tillbaka
Topp