Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
stängd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan686" data-source="post: 497740" data-attributes="member: 41898"><p>Dom borda ha pratat lite mer med dig om monteringen i butik.. fast du kanske var köpgalen och hade bråttom? I så fall kan man ha lite mer förståelse för att de missade det, men det är ändå butikens ansvar att kolla så att man är överens med kunden om monteringen tycker jag. </p><p></p><p>Gå tillbaka med dom! vänta tig inte nya skidor, men bra ommontering där de pluggar gamla hål och de nya sitter på minst 1.5 cm från de gamla borde funka alldeles utmärkt skulle jag tro.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan686, post: 497740, member: 41898"] Dom borda ha pratat lite mer med dig om monteringen i butik.. fast du kanske var köpgalen och hade bråttom? I så fall kan man ha lite mer förståelse för att de missade det, men det är ändå butikens ansvar att kolla så att man är överens med kunden om monteringen tycker jag. Gå tillbaka med dom! vänta tig inte nya skidor, men bra ommontering där de pluggar gamla hål och de nya sitter på minst 1.5 cm från de gamla borde funka alldeles utmärkt skulle jag tro. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
stängd
Tillbaka
Topp