Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
stanton nu sovplats till mej?? ngt snällt folk??!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="caZita" data-source="post: 101535" data-attributes="member: 46203"><p>halloo, undrar om de e ngn i stanton eller stjakob som har en sovplats ledig för lilla mej? bor just nu hos lillebrors kompisar i ischgl o lanar liftkort hitodit men vart över ngra ggr i anton o letat jobb, problemot e nu att de inte sa mysigt o sova i bilen ttills man hittar boende, sa om nan vill knö in mej för en natt eller för säsongen, vore detta jattehygglo!! eler bara hooka upp o snacka lite vore oxa trevligt!!! ja drar dit imon igen ihopp om o finna ngt, skicka gärna ett mess eller sa om ni har ngt tips, maste ju finnas ngt golv darute som inte e helbebott,,,</p><p></p><p>carro; 0664-8972528 </p><p>ca_arby@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="caZita, post: 101535, member: 46203"] halloo, undrar om de e ngn i stanton eller stjakob som har en sovplats ledig för lilla mej? bor just nu hos lillebrors kompisar i ischgl o lanar liftkort hitodit men vart över ngra ggr i anton o letat jobb, problemot e nu att de inte sa mysigt o sova i bilen ttills man hittar boende, sa om nan vill knö in mej för en natt eller för säsongen, vore detta jattehygglo!! eler bara hooka upp o snacka lite vore oxa trevligt!!! ja drar dit imon igen ihopp om o finna ngt, skicka gärna ett mess eller sa om ni har ngt tips, maste ju finnas ngt golv darute som inte e helbebott,,, carro; 0664-8972528 ca_arby@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
stanton nu sovplats till mej?? ngt snällt folk??!
Tillbaka
Topp