Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Starta säsongen tidigt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schdefan" data-source="post: 1323520" data-attributes="member: 203227"><p>Tjena!</p><p>Börjar minst sagt bli sugen på att åka lite bräda igen och tänkte sikta på åtminstone 2 resor till Alperna denna säsongen. Min erfarenhet av Alperna är än sålänge ganska limiterad. Bara lyckats ta mig dit 3 gånger, 2 gånger i Österrike och 1 gång Italien. Och alla tre tillfällen har varit lite senare på säsongen. </p><p></p><p>Men om man skulle vilja komma iväg redan i november alt. Tidigt i december för en vecka, vart bör man kika på att åka isåfall? Utbudet via researrangörer verkar inte vara så stort heller vid dessa tider så antar att man bäst försöker boka själv?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schdefan, post: 1323520, member: 203227"] Tjena! Börjar minst sagt bli sugen på att åka lite bräda igen och tänkte sikta på åtminstone 2 resor till Alperna denna säsongen. Min erfarenhet av Alperna är än sålänge ganska limiterad. Bara lyckats ta mig dit 3 gånger, 2 gånger i Österrike och 1 gång Italien. Och alla tre tillfällen har varit lite senare på säsongen. Men om man skulle vilja komma iväg redan i november alt. Tidigt i december för en vecka, vart bör man kika på att åka isåfall? Utbudet via researrangörer verkar inte vara så stort heller vid dessa tider så antar att man bäst försöker boka själv? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Starta säsongen tidigt
Tillbaka
Topp