Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Startkit vallning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1295409" data-attributes="member: 59050"><p>Nu måste jag korrektare mig, mycket! Pratade just idag med min polare, som åker aktivt längd i tävlingar. Ja, nu, i år har kommit flera ofluorvallor, som ger lika bra glid som äldre hf fluorvallor. Och, de blir även billigare än hf vallor. De finns inte ännu i alla vanliga skidbutiker, men kommer snart. T.ex. Rex anmälde, att nya produkter borde vara i butikerna inom några veckor.</p><p></p><p>Och den andra saken. Polaren tyckte också, att det finns ingen mening att använda dem för vanliga skidåkare.Viktigast är att putsa nästan varje dag skidorna - med de där clean&glide vätskorna. Låt dem torra över natten, sen borsta och skidorna är färdiga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1295409, member: 59050"] Nu måste jag korrektare mig, mycket! Pratade just idag med min polare, som åker aktivt längd i tävlingar. Ja, nu, i år har kommit flera ofluorvallor, som ger lika bra glid som äldre hf fluorvallor. Och, de blir även billigare än hf vallor. De finns inte ännu i alla vanliga skidbutiker, men kommer snart. T.ex. Rex anmälde, att nya produkter borde vara i butikerna inom några veckor. Och den andra saken. Polaren tyckte också, att det finns ingen mening att använda dem för vanliga skidåkare.Viktigast är att putsa nästan varje dag skidorna - med de där clean&glide vätskorna. Låt dem torra över natten, sen borsta och skidorna är färdiga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Startkit vallning
Tillbaka
Topp