Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Staterna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="axlee" data-source="post: 980296" data-attributes="member: 136860"><p>Jag var i Breckenridge, Beaver Creek och Vail (alla i colorado) i februari 2009. Helt underbart. Vi bodde i Vail och hade sjukt nära till liftarna i både Vail och Beaver Creek med hyrbil. Breckenridge tog lite längre tid (30-40 minuter) men helt klart värt resan! Vail måste jag dock säga var det bästa, sjukt mycket puderåkning. </p><p></p><p>Denna vintern så åker vi till Salt Lake City istället där vi kommer ha en 10-12 orter inom skapligt avstånd, också hyrbil. För 10 dagar betalar vi 14 500kr för hyrbil, liftkort, resa och boende.</p><p></p><p>Båda resorna har vi bokat via MyPlanet som vi är/var väldigt nöjda med. Bara säga till vart man vill åka osv så plockar de ihop ett paket till en. Sjukt smidigt.</p><p></p><p>Hoppas du också kommer iväg till Staterna i vinter!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="axlee, post: 980296, member: 136860"] Jag var i Breckenridge, Beaver Creek och Vail (alla i colorado) i februari 2009. Helt underbart. Vi bodde i Vail och hade sjukt nära till liftarna i både Vail och Beaver Creek med hyrbil. Breckenridge tog lite längre tid (30-40 minuter) men helt klart värt resan! Vail måste jag dock säga var det bästa, sjukt mycket puderåkning. Denna vintern så åker vi till Salt Lake City istället där vi kommer ha en 10-12 orter inom skapligt avstånd, också hyrbil. För 10 dagar betalar vi 14 500kr för hyrbil, liftkort, resa och boende. Båda resorna har vi bokat via MyPlanet som vi är/var väldigt nöjda med. Bara säga till vart man vill åka osv så plockar de ihop ett paket till en. Sjukt smidigt. Hoppas du också kommer iväg till Staterna i vinter! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Staterna
Tillbaka
Topp