Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Statistik-/bevakningsuppdrag till bummare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PhatFred" data-source="post: 535716" data-attributes="member: 9336"><p>Ytterligare en månad gången, dags att lyfta tråden igen.</p><p></p><p>Nu har mars också gått, och påskhelgen är över, så nu tar man gärna emot lite mer info.</p><p></p><p>Påsken var väl fullbefolkad, antar jag, men hur fullt med folk har det varit i mars? Finns det nån mellansäsong att tala om? Och är det isf nån tidsrymd på den eller bara nån lite lugnare vecka?</p><p></p><p>En fråga som kvarstår är skillnad mellan olika länder. Fullt olika perioder? Olika fullt "när det är fullt"? Någon som varit runt såpass att det går att svara på det?</p><p></p><p>Och som ett tillägg tar jag gärna emot tips på små undanskymda orter eller ställen där "ingen" bryr sig om lössnön, men som har ett bra liftsystem. Är inte nåt vidare intresserad av ett bra uteliv och har inte lust att fajtas för varenda pudersväng. Kommer m.a.o. att hålla mig ifrån t.ex. Chamonix....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PhatFred, post: 535716, member: 9336"] Ytterligare en månad gången, dags att lyfta tråden igen. Nu har mars också gått, och påskhelgen är över, så nu tar man gärna emot lite mer info. Påsken var väl fullbefolkad, antar jag, men hur fullt med folk har det varit i mars? Finns det nån mellansäsong att tala om? Och är det isf nån tidsrymd på den eller bara nån lite lugnare vecka? En fråga som kvarstår är skillnad mellan olika länder. Fullt olika perioder? Olika fullt "när det är fullt"? Någon som varit runt såpass att det går att svara på det? Och som ett tillägg tar jag gärna emot tips på små undanskymda orter eller ställen där "ingen" bryr sig om lössnön, men som har ett bra liftsystem. Är inte nåt vidare intresserad av ett bra uteliv och har inte lust att fajtas för varenda pudersväng. Kommer m.a.o. att hålla mig ifrån t.ex. Chamonix.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Statistik-/bevakningsuppdrag till bummare
Tillbaka
Topp