Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Stativ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Smurfen" data-source="post: 52188" data-attributes="member: 15094"><p>En självklar neckdel är ju att det inte kan stå själv. Vilket medför att man inte kan köra med trådutlösare vid långa tider(det är ju iofs inte ett problem vid skidfoto). </p><p></p><p>Det ger ett ökat stöd jmf med frihandsfotografering då man kan pressa kameran neråt för att att få stadga. Har bara använt det med stillbilds kameror men funkar det för det ändamålet lär det inte vara något problem med dv. </p><p></p><p>Enbent är smidigt och funkar utmärkt så länge du inte vill ha kameran på ett o samma ställe under en timme eller två. </p><p></p><p>/Mårten</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Smurfen, post: 52188, member: 15094"] En självklar neckdel är ju att det inte kan stå själv. Vilket medför att man inte kan köra med trådutlösare vid långa tider(det är ju iofs inte ett problem vid skidfoto). Det ger ett ökat stöd jmf med frihandsfotografering då man kan pressa kameran neråt för att att få stadga. Har bara använt det med stillbilds kameror men funkar det för det ändamålet lär det inte vara något problem med dv. Enbent är smidigt och funkar utmärkt så länge du inte vill ha kameran på ett o samma ställe under en timme eller två. /Mårten [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Stativ
Tillbaka
Topp