Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Stav-stativ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonko_73" data-source="post: 586604" data-attributes="member: 87718"><p>Jag har tummen mitt i handen och ingen erfarenhet av stativ. Vet dock att utan stativ blir det ofta skakigt när man filmar. Så stativ verkar bra, men det vore skönt att slippa ytterligare en pryl att släpa runt på. Så då tänkte jag att man borde på nåt sätt kunna fästa kameran på stavhandtaget och så vips så har man ett monopodstativ och om man har en teleskopstav blir det ju höj- och sänkbart också. Nån som har gjort detta? Några tips på nåt som funkar bra?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonko_73, post: 586604, member: 87718"] Jag har tummen mitt i handen och ingen erfarenhet av stativ. Vet dock att utan stativ blir det ofta skakigt när man filmar. Så stativ verkar bra, men det vore skönt att slippa ytterligare en pryl att släpa runt på. Så då tänkte jag att man borde på nåt sätt kunna fästa kameran på stavhandtaget och så vips så har man ett monopodstativ och om man har en teleskopstav blir det ju höj- och sänkbart också. Nån som har gjort detta? Några tips på nåt som funkar bra? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Stav-stativ
Tillbaka
Topp