Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stavar är viktigt!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OHellsing" data-source="post: 1063776" data-attributes="member: 108610"><p>Mina Scott RC aluminiumstavar har snällt gå 300 dagar. Lite repiga, men i övrigt felfria. </p><p>Jag bytte till stora trugor och plockade bort remmarna när jag började åka mjuk snö. </p><p>Går utmärkt att tura med när det går uppför hela tiden. </p><p></p><p>Ett par kompardell är utrustade med handkåpor som går sporadiska slalomträningar, tunga som as men lär inte gå att knäcka. </p><p></p><p>Epic TV bjöd mig på ett par Black diamond expedition 2 teleskopstavar som jag har testat lite på några turer. </p><p>Mjuka jämfört med mina andra stavar, men det är skönt med den extra längden på platta anmarscher. Greppen i skum är dock väldigt behagliga att hålla i utan handskar. Med andra ord perfekta stavar för vårturer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OHellsing, post: 1063776, member: 108610"] Mina Scott RC aluminiumstavar har snällt gå 300 dagar. Lite repiga, men i övrigt felfria. Jag bytte till stora trugor och plockade bort remmarna när jag började åka mjuk snö. Går utmärkt att tura med när det går uppför hela tiden. Ett par kompardell är utrustade med handkåpor som går sporadiska slalomträningar, tunga som as men lär inte gå att knäcka. Epic TV bjöd mig på ett par Black diamond expedition 2 teleskopstavar som jag har testat lite på några turer. Mjuka jämfört med mina andra stavar, men det är skönt med den extra längden på platta anmarscher. Greppen i skum är dock väldigt behagliga att hålla i utan handskar. Med andra ord perfekta stavar för vårturer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stavar är viktigt!
Tillbaka
Topp