Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stavar är viktigt!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="herrgard" data-source="post: 1063856" data-attributes="member: 101904"><p>Jag åker nu med armada-stavar och har åkt med scotts billigare alustavar, stavar som jag tiggt till mig i skiduthyrningar och hittat i soptunnor. Alla som har trugorna kvar funkar bra. Nackdelen med fina shiny stavar är folk snor dem.</p><p></p><p>Ett tips om man kör utan remmar är att linda lite skön tejp eller innebandyklubba-/tennisracketlinda under greppet så slipper man bli kall om händerna när man vårturar utan handskar och längdjusterar staven genom att hålla direkt i metallen under greppet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="herrgard, post: 1063856, member: 101904"] Jag åker nu med armada-stavar och har åkt med scotts billigare alustavar, stavar som jag tiggt till mig i skiduthyrningar och hittat i soptunnor. Alla som har trugorna kvar funkar bra. Nackdelen med fina shiny stavar är folk snor dem. Ett tips om man kör utan remmar är att linda lite skön tejp eller innebandyklubba-/tennisracketlinda under greppet så slipper man bli kall om händerna när man vårturar utan handskar och längdjusterar staven genom att hålla direkt i metallen under greppet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stavar är viktigt!
Tillbaka
Topp