Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stavar är viktigt!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dekadent" data-source="post: 1063895" data-attributes="member: 132445"><p>[USER=34234]@niklas_karlsson[/USER]</p><p></p><p>Haha, visste att någon människa människa hade haft en dålig dag och skulle hugga! Bra huggt, hoppas du mår bättre nu - det bjuder jag på. </p><p></p><p>Om du bryr dig om att läsa vad jag skrev så nämner jag inget om att lavinsäckar är kasst, utan använder det som ett exempel för "människor-som-spenderar-(onödigt)mycket-på-att se-coola-ut-i-fel-sammanhang". (Typ som att köpa en surfbräda och ha på rummet utan att kunna surfa för att den faktiskt ser bra ut och får en att se rätt cool ut när polarna kommer förbi. Eller att köpa ett par fotbollsskor för flera tusen för gubblagskorpfotboll, etc etc.)</p><p>Lavinsäckar är skitbra och är något alla som beger sig utanför pisten i en perfekt värld hade haft.</p><p></p><p>Stavar är, likt många i tråden nämner, knappast den delen av all skidutrustning där man bör lägga mest pengar - det spelar helt enkelt ingen större roll vilket par stavar du har så länge de funkar för ditt ändamål.</p><p></p><p>Att utrycka sig på nätforum(där det inte finns ett krav på en perfekt kortfattad SBAR) görs lättast genom att måla upp ett scenario som knyter an till frågan som ställts. Det blir helt enkelt roligare för personer som du och jag att läsa och känna igen oss i det som skrivs.</p><p></p><p>Dela för all del med dig av dina erfarenheter och skillnader rörande olika stavar här i tråden, speciellt då det är det som</p><p> [USER=145020]@Charliepowder[/USER] faktiskt frågar efter i trådstarten. Jag är iaf intresserad av en inblick i den värld av stavar som jag uppenbarligen missat. </p><p></p><p>Personangrepp, välslipade härskartekniker och allehanda mogna "jag-åker-bättre-än-dig"-munhuggande tas lämpligtvis i PM eller i en separat tråd (hade gjort min dag att få en egen tråd).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dekadent, post: 1063895, member: 132445"] [USER=34234]@niklas_karlsson[/USER] Haha, visste att någon människa människa hade haft en dålig dag och skulle hugga! Bra huggt, hoppas du mår bättre nu - det bjuder jag på. Om du bryr dig om att läsa vad jag skrev så nämner jag inget om att lavinsäckar är kasst, utan använder det som ett exempel för "människor-som-spenderar-(onödigt)mycket-på-att se-coola-ut-i-fel-sammanhang". (Typ som att köpa en surfbräda och ha på rummet utan att kunna surfa för att den faktiskt ser bra ut och får en att se rätt cool ut när polarna kommer förbi. Eller att köpa ett par fotbollsskor för flera tusen för gubblagskorpfotboll, etc etc.) Lavinsäckar är skitbra och är något alla som beger sig utanför pisten i en perfekt värld hade haft. Stavar är, likt många i tråden nämner, knappast den delen av all skidutrustning där man bör lägga mest pengar - det spelar helt enkelt ingen större roll vilket par stavar du har så länge de funkar för ditt ändamål. Att utrycka sig på nätforum(där det inte finns ett krav på en perfekt kortfattad SBAR) görs lättast genom att måla upp ett scenario som knyter an till frågan som ställts. Det blir helt enkelt roligare för personer som du och jag att läsa och känna igen oss i det som skrivs. Dela för all del med dig av dina erfarenheter och skillnader rörande olika stavar här i tråden, speciellt då det är det som [USER=145020]@Charliepowder[/USER] faktiskt frågar efter i trådstarten. Jag är iaf intresserad av en inblick i den värld av stavar som jag uppenbarligen missat. Personangrepp, välslipade härskartekniker och allehanda mogna "jag-åker-bättre-än-dig"-munhuggande tas lämpligtvis i PM eller i en separat tråd (hade gjort min dag att få en egen tråd). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stavar är viktigt!
Tillbaka
Topp