Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stavar är viktigt!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="niclas_karlson" data-source="post: 1063943" data-attributes="member: 14317"><p>Utmärkt tråd tycker jag! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Tack för att du bjuder på huggen, va fasen, bjud på att en del människor som inte har möjlighet att få 100 skiddagar om året eller får surfa längre pga annorlunda livssituation kompenserar lite genom sköna prylar! Kan vara rätt nice feeling att få klappa lite på sin surfbräda/puderlagg då och då... Sen finns det givetvis folk som köper grejer för att hävda sig - men då kan vi vara större än att bry oss?</p><p></p><p>Helt min poäng - man spenderar det man vill beroende på vad man vill ha, kändes som ett personligt påhopp när du fullständigt dissade Kang - jag fattar väl att inte alla skulle gilla dom - men en skön länk till ett ett litet svenskt stavmärke som gör en produkt för de älskar skidåkning (inte för att bli stavmoguler) förtjänar inte den sågningen.</p><p></p><p>Vad gäller inblick i värld av stavar så är jag helt övertygad om att det är väldigt personligt - en del gillar superlätta kolfiberstavar och en del gillar tyngre och kraftigare varianter - bara att prova sig fram. Lämpligtvis genom lite kläm&känn i lokala skidbutiken.</p><p></p><p>Jag missade verkligen att göra min poäng tydlig. Ska försöka igen, utan förhöjd puls <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p>Varför dissa människor när man inte känner dom eller har en aning om vad de gör, kan eller brukar göra? </p><p></p><p>Jag åker antagligen inte bättre än dig, har jag aldrig skrivit - försökte precis som du säger måla upp ett scenario med personer du inte känner. I detta fall med uppenbarlig dålig retorik eftersom du tog åt dig. Sen att jag raljerar lite.. du är rätt bra på det också - Mr // Man kan tydligen sälja vilket skit som helst till vilket pris som helst bara man slänger in orden "återvunnet material" och "miljöfokus" på ens sajt.... //</p><p></p><p>Ber om ursäkt om du upplevde ngt som härskarteknik eller påhopp! Sorry dude. </p><p>Gott ändå att det finns starka åsikter och engagemang för sporten.</p><p></p><p>Winter is coming - ses på berget <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="niclas_karlson, post: 1063943, member: 14317"] Utmärkt tråd tycker jag! :) Tack för att du bjuder på huggen, va fasen, bjud på att en del människor som inte har möjlighet att få 100 skiddagar om året eller får surfa längre pga annorlunda livssituation kompenserar lite genom sköna prylar! Kan vara rätt nice feeling att få klappa lite på sin surfbräda/puderlagg då och då... Sen finns det givetvis folk som köper grejer för att hävda sig - men då kan vi vara större än att bry oss? Helt min poäng - man spenderar det man vill beroende på vad man vill ha, kändes som ett personligt påhopp när du fullständigt dissade Kang - jag fattar väl att inte alla skulle gilla dom - men en skön länk till ett ett litet svenskt stavmärke som gör en produkt för de älskar skidåkning (inte för att bli stavmoguler) förtjänar inte den sågningen. Vad gäller inblick i värld av stavar så är jag helt övertygad om att det är väldigt personligt - en del gillar superlätta kolfiberstavar och en del gillar tyngre och kraftigare varianter - bara att prova sig fram. Lämpligtvis genom lite kläm&känn i lokala skidbutiken. Jag missade verkligen att göra min poäng tydlig. Ska försöka igen, utan förhöjd puls ;) Varför dissa människor när man inte känner dom eller har en aning om vad de gör, kan eller brukar göra? Jag åker antagligen inte bättre än dig, har jag aldrig skrivit - försökte precis som du säger måla upp ett scenario med personer du inte känner. I detta fall med uppenbarlig dålig retorik eftersom du tog åt dig. Sen att jag raljerar lite.. du är rätt bra på det också - Mr // Man kan tydligen sälja vilket skit som helst till vilket pris som helst bara man slänger in orden "återvunnet material" och "miljöfokus" på ens sajt.... // Ber om ursäkt om du upplevde ngt som härskarteknik eller påhopp! Sorry dude. Gott ändå att det finns starka åsikter och engagemang för sporten. Winter is coming - ses på berget :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stavar är viktigt!
Tillbaka
Topp