Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
stavar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AntonBeckman" data-source="post: 612447" data-attributes="member: 102520"><p>Allt beror på vad du ska använda dem till, jag har ett par från Goode som är gjorda helt i kolfiber superlätta och inget vindmotstånd, dessa tävlar jag med, sen har jag ett par leki som "vanliga" stavar. </p><p></p><p>Goode stavarna gick loss på runt 1000 lappen, leki stavarna blev lite billigare med klubbrabatten (800)</p><p></p><p>Men om du är en sån som hoppar mycket är det lika bra att köpa billigast möjliga, se om det finns några gamla stavar i skiduthyrningen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AntonBeckman, post: 612447, member: 102520"] Allt beror på vad du ska använda dem till, jag har ett par från Goode som är gjorda helt i kolfiber superlätta och inget vindmotstånd, dessa tävlar jag med, sen har jag ett par leki som "vanliga" stavar. Goode stavarna gick loss på runt 1000 lappen, leki stavarna blev lite billigare med klubbrabatten (800) Men om du är en sån som hoppar mycket är det lika bra att köpa billigast möjliga, se om det finns några gamla stavar i skiduthyrningen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
stavar
Tillbaka
Topp