Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Stavfelet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5407" data-attributes="member: 10565"><p>Detta hände inte i alperna utan i Norefjell förra helgen. Åkte upp med liften och och skulle få ett fint åk. Men bindningarna gick paj på en gång efter att jag gått av liften så jag fick gå ned. Väl nere så hyrde jag ett par skidor att använda hela helgen. Jag åkte på dem och var glad. När skiddagen var slut så tittade jag på mina skidor som stod där nere och väntade. Jag tänkte att jag måste ta dem till bilen. Efter det knäppte jag av mig hyrskidorna och lade in dem i skiboxen på bilen. Nästa dag fortsatte jag att åka på hyrskidorna som jag hyrt. När skiddagen var slut lämnade jag in hyrskidorna och åkte de 40 milen till Göteborg. Historien fick sin fortsättning i går när jag skulle åka till Ulricehamn och pumpa. Jag gick in i garaget för att hämta skidorna som stod där! Men inte fan stod de där! Jag tänkte och tänkte var de kunde vara. Till slut kom jag på att de var i norefjell där de stått sedan jag hyrde skidor där. Kul! Där var man av med ett par skidor helt i onödan. Fast det är ju en bra anledning att köpa nya lagg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5407, member: 10565"] Detta hände inte i alperna utan i Norefjell förra helgen. Åkte upp med liften och och skulle få ett fint åk. Men bindningarna gick paj på en gång efter att jag gått av liften så jag fick gå ned. Väl nere så hyrde jag ett par skidor att använda hela helgen. Jag åkte på dem och var glad. När skiddagen var slut så tittade jag på mina skidor som stod där nere och väntade. Jag tänkte att jag måste ta dem till bilen. Efter det knäppte jag av mig hyrskidorna och lade in dem i skiboxen på bilen. Nästa dag fortsatte jag att åka på hyrskidorna som jag hyrt. När skiddagen var slut lämnade jag in hyrskidorna och åkte de 40 milen till Göteborg. Historien fick sin fortsättning i går när jag skulle åka till Ulricehamn och pumpa. Jag gick in i garaget för att hämta skidorna som stod där! Men inte fan stod de där! Jag tänkte och tänkte var de kunde vara. Till slut kom jag på att de var i norefjell där de stått sedan jag hyrde skidor där. Kul! Där var man av med ett par skidor helt i onödan. Fast det är ju en bra anledning att köpa nya lagg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Stavfelet
Tillbaka
Topp