Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
steadycam
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="davidolsson90" data-source="post: 943553" data-attributes="member: 117343"><p>Okej, ska kolla upp det <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Men hur fungerar det med en sån flycam, säg att man åker efter någon som ska hoppa och man behöver vinkla kameran lite uppåt för att få med hoppet. Går det eller får man helt enkelt filma längre ifrån? </p><p>Har en fisheye med 0,5x så har hyfsad vidvinkel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="davidolsson90, post: 943553, member: 117343"] Okej, ska kolla upp det :) Men hur fungerar det med en sån flycam, säg att man åker efter någon som ska hoppa och man behöver vinkla kameran lite uppåt för att få med hoppet. Går det eller får man helt enkelt filma längre ifrån? Har en fisheye med 0,5x så har hyfsad vidvinkel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
steadycam
Tillbaka
Topp