Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stegjärn till telemarkpjäxa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 1064292" data-attributes="member: 35223"><p>Tänk på att 75mm gör att "tån" kommer längre fram vilket kan störa fronttaggen. </p><p></p><p>Petzl har löst det med en speciell båge för telispjäxor. <a href="http://www.addnature.com/petzl-vajerbygel-till-stegjaern-foer-telisar-434057.html" target="_blank">http://www.addnature.com/petzl-vajerbygel-till-stegjaern-foer-telisar-434057.html</a></p><p></p><p>Finns säkert andra lösningar från andra tillverkare. </p><p></p><p>Kolla lite på utsidan.se Frågan är ställd och utredd där på tidiga 2000-talet. ;-)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 1064292, member: 35223"] Tänk på att 75mm gör att "tån" kommer längre fram vilket kan störa fronttaggen. Petzl har löst det med en speciell båge för telispjäxor. [URL]http://www.addnature.com/petzl-vajerbygel-till-stegjaern-foer-telisar-434057.html[/URL] Finns säkert andra lösningar från andra tillverkare. Kolla lite på utsidan.se Frågan är ställd och utredd där på tidiga 2000-talet. ;-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stegjärn till telemarkpjäxa
Tillbaka
Topp