Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Stela boots tappar passform i bindningen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 148619" data-attributes="member: 44213"><p>..</p><p></p><p>ang den kramp du upplevde med de nya skorna.... den kan eventuellt komma från den dåliga (sämre) passformen integrationen mellan dina 32 boots och dina Salomonbindningar. som du skrev var du tvungen att "spänna bindningarna hårt som satan" och detta gör med alla säkerhet att du fick kramp i fötterna.</p><p></p><p>jag kör med burtonskor och burtonbindningar (i rätt storlek också, 42 + medium) för bästa passformen och jag behöver inte knyta skorna så himla hårt, ej heller behöver jag spänna bindningar alls hårt och skulle aldrig behöva "spänna bindningarna hårt som satan" .. jag förstår ditt problem och tror att det blir så pga den dåliga passformen mellan dina boots och dina bindningar (för att vara lite repetativ)</p><p></p><p></p><p>/Pinn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 148619, member: 44213"] .. ang den kramp du upplevde med de nya skorna.... den kan eventuellt komma från den dåliga (sämre) passformen integrationen mellan dina 32 boots och dina Salomonbindningar. som du skrev var du tvungen att "spänna bindningarna hårt som satan" och detta gör med alla säkerhet att du fick kramp i fötterna. jag kör med burtonskor och burtonbindningar (i rätt storlek också, 42 + medium) för bästa passformen och jag behöver inte knyta skorna så himla hårt, ej heller behöver jag spänna bindningar alls hårt och skulle aldrig behöva "spänna bindningarna hårt som satan" .. jag förstår ditt problem och tror att det blir så pga den dåliga passformen mellan dina boots och dina bindningar (för att vara lite repetativ) /Pinn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Stela boots tappar passform i bindningen?
Tillbaka
Topp