Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 1138180" data-attributes="member: 13863"><p>Byxorna har en ganska tajt passform och är smala över vaderna och ner till vristen. Det finns en dragkedja som går från övre delen av vaden och ner, öppnar man den får man betydligt större omkrets över vad och vrist (omkring 10 cm vid byxans slut), en elastisk kil ligger under dragkedjan så det blir ingen öppning i byxan.</p><p></p><p>Drar man upp dragkedjan går det att dra byxan över ett par alpina pjäxor, men det blir tajt över pjäxan. Byxan är tillräckligt elastisk för att det ska fungera även med ett par K2 Pinnacle 130 uppknäppta i gåläge. men blir då uppenbart snäppet tajtare … Så, ja det fungerar om man tycker det är OK att "dra" byxan över pjäxan.</p><p></p><p>Någon som har koll på hur huvan på Stellar Ultralight Jacket och/eller Stellar Jacket fungerar utan hjälm eller keps?</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 1138180, member: 13863"] Byxorna har en ganska tajt passform och är smala över vaderna och ner till vristen. Det finns en dragkedja som går från övre delen av vaden och ner, öppnar man den får man betydligt större omkrets över vad och vrist (omkring 10 cm vid byxans slut), en elastisk kil ligger under dragkedjan så det blir ingen öppning i byxan. Drar man upp dragkedjan går det att dra byxan över ett par alpina pjäxor, men det blir tajt över pjäxan. Byxan är tillräckligt elastisk för att det ska fungera även med ett par K2 Pinnacle 130 uppknäppta i gåläge. men blir då uppenbart snäppet tajtare … Så, ja det fungerar om man tycker det är OK att "dra" byxan över pjäxan. Någon som har koll på hur huvan på Stellar Ultralight Jacket och/eller Stellar Jacket fungerar utan hjälm eller keps? /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Tillbaka
Topp