Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikSvensson" data-source="post: 1140282" data-attributes="member: 166873"><p>Jag är 186cm 95 kg och har L på jacka och XL på byxa... upplever inte byxorna överdrivet långa för att vara skidbyxor.</p><p>Jackan är tunn och lätt, som skalhalvor ska vara, använt den som ”höstjacka” till vardags och varit jättenöjd!</p><p></p><p>Dom har väldigt snabb/smidig leverans så tveka inte på att beställ i flera olika storlekar/färg och prova hemma... inga bekymmer med å få tillbaka det du inte vill ha och dom hinner kreditera fakturan innan den ska vara betald.</p><p>Behöver du fleecetröja rekommenderar jag deras starkt! </p><p>Enda negativa jag kan säga om stellar e årets prisökningar... nu e dom bara väldigt prisvärda, inte extremt prisvärda <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikSvensson, post: 1140282, member: 166873"] Jag är 186cm 95 kg och har L på jacka och XL på byxa... upplever inte byxorna överdrivet långa för att vara skidbyxor. Jackan är tunn och lätt, som skalhalvor ska vara, använt den som ”höstjacka” till vardags och varit jättenöjd! Dom har väldigt snabb/smidig leverans så tveka inte på att beställ i flera olika storlekar/färg och prova hemma... inga bekymmer med å få tillbaka det du inte vill ha och dom hinner kreditera fakturan innan den ska vara betald. Behöver du fleecetröja rekommenderar jag deras starkt! Enda negativa jag kan säga om stellar e årets prisökningar... nu e dom bara väldigt prisvärda, inte extremt prisvärda :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Tillbaka
Topp