Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Always-Sunny" data-source="post: 1140430" data-attributes="member: 144067"><p>Det är ju givetvis väldigt individuellt... Normalt kör jag ett par 3/4-byxor i fleece (Houdini) och tunn merino + tunn fleece på överkroppen. Brukar dock ha på mig lite mer vid piståkning i Sverige = korta åk och mycket lift. Är det kallt är det dock gött med en dunjacka och typ <a href="https://alpingaraget.se/klader/peak-performance-helium-shorts-black-2?nosto=nosto-product-list-bottom-best-sellers" target="_blank">https://alpingaraget.se/klader/peak-performance-helium-shorts-black-2?nosto=nosto-product-list-bottom-best-sellers</a> under skalet</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Always-Sunny, post: 1140430, member: 144067"] Det är ju givetvis väldigt individuellt... Normalt kör jag ett par 3/4-byxor i fleece (Houdini) och tunn merino + tunn fleece på överkroppen. Brukar dock ha på mig lite mer vid piståkning i Sverige = korta åk och mycket lift. Är det kallt är det dock gött med en dunjacka och typ [URL]https://alpingaraget.se/klader/peak-performance-helium-shorts-black-2?nosto=nosto-product-list-bottom-best-sellers[/URL] under skalet [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Tillbaka
Topp