Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Shellstrom" data-source="post: 1140443" data-attributes="member: 163662"><p>Jag har precis fått hem en Stellar Shell Jacket. Jag hade inga problem att få på huvan över hjälmen, har även bättre rörlighet med huvan och hjälmen på än jag hade med min tidigare Peak Performance-skaljacka vilket var en bonus. Saknar dock "snowgaiters" på armarna som min förra jacka hade.</p><p></p><p>Jag åker med enbart skalbyxor och merinounderställ ner till -5 ungefär, sen drar jag på mig ett par fleece 3/4-byxor.</p><p>På överkroppen kör jag med skaljacka och merinounderställ till +-0, kallare kör jag med en fleece och ännu kallar så slänger jag på en primaloftjacka.</p><p></p><p>Jag har precis beställt ett par Wear Colour Hawk Pant med bib, gissar på att biben ger lite extra värme så klarar mig nog ännu bättre nu i vinter om det blir riktigt kallt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Shellstrom, post: 1140443, member: 163662"] Jag har precis fått hem en Stellar Shell Jacket. Jag hade inga problem att få på huvan över hjälmen, har även bättre rörlighet med huvan och hjälmen på än jag hade med min tidigare Peak Performance-skaljacka vilket var en bonus. Saknar dock "snowgaiters" på armarna som min förra jacka hade. Jag åker med enbart skalbyxor och merinounderställ ner till -5 ungefär, sen drar jag på mig ett par fleece 3/4-byxor. På överkroppen kör jag med skaljacka och merinounderställ till +-0, kallare kör jag med en fleece och ännu kallar så slänger jag på en primaloftjacka. Jag har precis beställt ett par Wear Colour Hawk Pant med bib, gissar på att biben ger lite extra värme så klarar mig nog ännu bättre nu i vinter om det blir riktigt kallt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Tillbaka
Topp