Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nightwish76" data-source="post: 1140517" data-attributes="member: 165046"><p>Tack för svaren. Jag gillar ju kläderna skarpt. Riktigt snygga och sitter bra. Jag kommer behålla det, skal är ju det man ska ha, <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Tänker komplettera med i alla fall ett plagg till från Stellar. Ett mellanlager av nåt slag.</p><p>ska surfa runt senare på sidan och läsa där. Mycket pepparkaksbak idag osv. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p>Funderar på om jag ska ha Fleece. (ligger närmast till hands till att börja med) eller nåt lite varmare. Antingen deras Ultralight down Jacket eller Sweater. Eller Primaloft Jacket 2.0. Några synpunkter på vilket när man "bara" börjar med ett av plaggen?</p><p></p><p>Ha en fortsatt trevlig söndag. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nightwish76, post: 1140517, member: 165046"] Tack för svaren. Jag gillar ju kläderna skarpt. Riktigt snygga och sitter bra. Jag kommer behålla det, skal är ju det man ska ha, :) Tänker komplettera med i alla fall ett plagg till från Stellar. Ett mellanlager av nåt slag. ska surfa runt senare på sidan och läsa där. Mycket pepparkaksbak idag osv. :) Funderar på om jag ska ha Fleece. (ligger närmast till hands till att börja med) eller nåt lite varmare. Antingen deras Ultralight down Jacket eller Sweater. Eller Primaloft Jacket 2.0. Några synpunkter på vilket när man "bara" börjar med ett av plaggen? Ha en fortsatt trevlig söndag. :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Tillbaka
Topp