Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nightwish76" data-source="post: 1140552" data-attributes="member: 165046"><p>Fint, tack</p><p>Jag gillar primaloft jackans utseende skarpt. Är då bara kvalet om det behövs även en Fleece (Stellar mid Jacekt 2,0) eller ej. Räcker kanske med underställströja och primaloften då?</p><p></p><p>tusen tack för input. Ja, jag vet. jag är rätt velig. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>PS, funderar även på deras Fleece byxa. Känslan är att ullunderställ (tunn sådan från Sweet Protection) blir för kall, när man i alla fall sitter i lift eller står still?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nightwish76, post: 1140552, member: 165046"] Fint, tack Jag gillar primaloft jackans utseende skarpt. Är då bara kvalet om det behövs även en Fleece (Stellar mid Jacekt 2,0) eller ej. Räcker kanske med underställströja och primaloften då? tusen tack för input. Ja, jag vet. jag är rätt velig. :) PS, funderar även på deras Fleece byxa. Känslan är att ullunderställ (tunn sådan från Sweet Protection) blir för kall, när man i alla fall sitter i lift eller står still? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Tillbaka
Topp