Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nightwish76" data-source="post: 1140869" data-attributes="member: 165046"><p>Då har jag i nuläget bestämt mig för kläderna som ska användas. Blev en Shell Jacket och Pants såklart, sedan till detta en Primaloft hood. Och en mössa. Hooden kändes inte alls i vägen varken med eller utan hjälm. </p><p>Underställ Base Layer fick man på köpet vid köp av jacka och byxa. Så den lär bli bra.</p><p>Testade även fleecebyxorna och de fick åka tillbaka. Det var för långa ben på dem. Annars var de supersköna. Känns som att passformen på fleecebyxorna inta var lika bra som shell pants. Men det kommer kanske att ändras framöver. </p><p>Ska bli spännande att testa kläderna IRL i skidbacken i jul.</p><p></p><p>Hade även hemma fleecetröjan och skönare fleece har jag inte provat. Men jag valde den varmare Primaloftjackan att ha för att hålla kostnaderna nere initialt. Blir kanske att köpa en sådan längre fram.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nightwish76, post: 1140869, member: 165046"] Då har jag i nuläget bestämt mig för kläderna som ska användas. Blev en Shell Jacket och Pants såklart, sedan till detta en Primaloft hood. Och en mössa. Hooden kändes inte alls i vägen varken med eller utan hjälm. Underställ Base Layer fick man på köpet vid köp av jacka och byxa. Så den lär bli bra. Testade även fleecebyxorna och de fick åka tillbaka. Det var för långa ben på dem. Annars var de supersköna. Känns som att passformen på fleecebyxorna inta var lika bra som shell pants. Men det kommer kanske att ändras framöver. Ska bli spännande att testa kläderna IRL i skidbacken i jul. Hade även hemma fleecetröjan och skönare fleece har jag inte provat. Men jag valde den varmare Primaloftjackan att ha för att hålla kostnaderna nere initialt. Blir kanske att köpa en sådan längre fram. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Tillbaka
Topp