Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nightwish76" data-source="post: 1141733" data-attributes="member: 165046"><p>Nu har jag ingen Stellar dun, men jag undrar om inte kanske jackan har blivit blöt? Dunjackor brukar överlag inte vara så särskilt resistenta mot vatten, och då kan dun klumpa sig om det blivit för blött. Just torktumling med tennisbollar brukar man göra efter tvätt av dunjackor, kuddar mm. Blir som nytt.</p><p></p><p>Hoppas bara att det är lite otur som sagt. Vad jag hröt sköter de reklamationer bra. Men som någon tidigare talare skrev, där det undrades om hur dunet hade lagt sig, flyttat mellan lagren, eller bara klumpat sig i sin egen cell osv. Beroende på om dunet verkligen har bytt plats i sina olika celler, eller om det bara blivit klumpigt (av kanske vatten?) som avgör om jackan är felaktigt producerad eller ej.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nightwish76, post: 1141733, member: 165046"] Nu har jag ingen Stellar dun, men jag undrar om inte kanske jackan har blivit blöt? Dunjackor brukar överlag inte vara så särskilt resistenta mot vatten, och då kan dun klumpa sig om det blivit för blött. Just torktumling med tennisbollar brukar man göra efter tvätt av dunjackor, kuddar mm. Blir som nytt. Hoppas bara att det är lite otur som sagt. Vad jag hröt sköter de reklamationer bra. Men som någon tidigare talare skrev, där det undrades om hur dunet hade lagt sig, flyttat mellan lagren, eller bara klumpat sig i sin egen cell osv. Beroende på om dunet verkligen har bytt plats i sina olika celler, eller om det bara blivit klumpigt (av kanske vatten?) som avgör om jackan är felaktigt producerad eller ej. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Tillbaka
Topp