Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pmattsson" data-source="post: 1147536" data-attributes="member: 166771"><p>Man ska nog även ta deras "halva priset" med en stor nypa salt. Det kanske stämmer på vissa av deras plagg men tex ultralight kläderna är nog hellre dyrare än konkurrenternas. Haglöfs LIM jacket är ett exempel där Stellar är dyrare trots sin direktförsäljning som ska kapa priserna. Är stellars jacka "bättre" låter jag någon annan avgöra men jag tar min LIM-jacket 9 av 10 gånger.</p><p></p><p>Håller med några kommentarer ovan på stellars färger etc deras gula Ultralight jacket har tex en "orange" dragkedja, det ser riktigt billigt ut i verkligheten. </p><p></p><p>Andas deras "genomskinliga" vindjacka för 1000 kronor mer än min 93 grams Dechatlon vindjacka för 199 kronor? Inte en chans är mitt svar, dock andas ingen av dem tillräckligt enligt mig.</p><p></p><p>Mycket hype och marketing runt deras saker, tyvärr kan man inte som köpare kommentera plaggen som man kan på tex frittidsfabriken. En sån funktion skulle nog driva på stellar och hjälpa dem förbättra sina plagg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pmattsson, post: 1147536, member: 166771"] Man ska nog även ta deras "halva priset" med en stor nypa salt. Det kanske stämmer på vissa av deras plagg men tex ultralight kläderna är nog hellre dyrare än konkurrenternas. Haglöfs LIM jacket är ett exempel där Stellar är dyrare trots sin direktförsäljning som ska kapa priserna. Är stellars jacka "bättre" låter jag någon annan avgöra men jag tar min LIM-jacket 9 av 10 gånger. Håller med några kommentarer ovan på stellars färger etc deras gula Ultralight jacket har tex en "orange" dragkedja, det ser riktigt billigt ut i verkligheten. Andas deras "genomskinliga" vindjacka för 1000 kronor mer än min 93 grams Dechatlon vindjacka för 199 kronor? Inte en chans är mitt svar, dock andas ingen av dem tillräckligt enligt mig. Mycket hype och marketing runt deras saker, tyvärr kan man inte som köpare kommentera plaggen som man kan på tex frittidsfabriken. En sån funktion skulle nog driva på stellar och hjälpa dem förbättra sina plagg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Tillbaka
Topp