Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OlleLandstroem" data-source="post: 1198566" data-attributes="member: 169299"><p>Märkligt, borde vara högsäsong för skidkläder just nu? Jag beställde i somras och då var det inga problem att nå kundtjänst som för övrigt var mkt hjälpsamma. Jag kontaktade även kundtjänst nu den 30:e december och fick då svar relativt omgående.</p><p></p><p>Kan för övrigt meddela att jag nu har använt mina shell pants o shell jacket 1 vecka nu i Sierra Nevada. Byxorna var sköna och även jackan men har väl lite invändningar på just jackan:</p><p></p><p>Luvan går inte över hjälmen - det övergår mitt förstånd hur man kan designa en skidjacka så fel! Har jag missuppfattat något?</p><p></p><p>Sedan saknar jag lite funktioner som jag uppskattade på min förra Orage skidjacka men som kanske inte är lika mkt deal breakers. T ex fanns det en elastisk nätficka i min förra jacka där jag fick plats med en liten flaska vatten och t o m en liten baguette så jag slapp ta med ryggsäck. Det fanns även en ficka med "glasögon-påse med sladd" som var kalas om man ville ha med vanliga solglasögon. Snö-muddarna över händerna/tummen var oxå sköna.</p><p></p><p>Är lite konfunderad över Stellars shell jacket, den känns inte helt färdig-designad samtidigt som den är skön att ha på sig och materialet funkar, i varje fall i varma skidbackar i södra Spanien.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OlleLandstroem, post: 1198566, member: 169299"] Märkligt, borde vara högsäsong för skidkläder just nu? Jag beställde i somras och då var det inga problem att nå kundtjänst som för övrigt var mkt hjälpsamma. Jag kontaktade även kundtjänst nu den 30:e december och fick då svar relativt omgående. Kan för övrigt meddela att jag nu har använt mina shell pants o shell jacket 1 vecka nu i Sierra Nevada. Byxorna var sköna och även jackan men har väl lite invändningar på just jackan: Luvan går inte över hjälmen - det övergår mitt förstånd hur man kan designa en skidjacka så fel! Har jag missuppfattat något? Sedan saknar jag lite funktioner som jag uppskattade på min förra Orage skidjacka men som kanske inte är lika mkt deal breakers. T ex fanns det en elastisk nätficka i min förra jacka där jag fick plats med en liten flaska vatten och t o m en liten baguette så jag slapp ta med ryggsäck. Det fanns även en ficka med "glasögon-påse med sladd" som var kalas om man ville ha med vanliga solglasögon. Snö-muddarna över händerna/tummen var oxå sköna. Är lite konfunderad över Stellars shell jacket, den känns inte helt färdig-designad samtidigt som den är skön att ha på sig och materialet funkar, i varje fall i varma skidbackar i södra Spanien. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Tillbaka
Topp