Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nightwish76" data-source="post: 1198571" data-attributes="member: 165046"><p>Jag har haft min Shell jacka och byxa på ett par skidresor nu, både varmare och svinkallt väder. De funkar bra, men när de tär kallt behvöer man klart ha bra mellanlager.</p><p>Angående hjälm så har jag inte haft problem med hjälm under skaljackans huva. jag har haft både en väldigt skrymmande hjälm och en nättare. </p><p>Har du dragit upp dragkedjan så går den inte över hjälmen, men drar man ner dragkedjan något och sedan drar huvan över och drar upp till max funkar det utmärkt. Jag är väldigt nöjd med mina kläder, och samtidigt väldigt nöjd med kundtjänst som hjälpt mig både före och efter köp. Fick reklamera min Primaloftjacka och fick väldigt bra hjälp där.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Att paket fastnar och inte går iväg beror inte alltid på säljarna, dessa dagar med många röda dagar så ligger nog många paket back från Postnord också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nightwish76, post: 1198571, member: 165046"] Jag har haft min Shell jacka och byxa på ett par skidresor nu, både varmare och svinkallt väder. De funkar bra, men när de tär kallt behvöer man klart ha bra mellanlager. Angående hjälm så har jag inte haft problem med hjälm under skaljackans huva. jag har haft både en väldigt skrymmande hjälm och en nättare. Har du dragit upp dragkedjan så går den inte över hjälmen, men drar man ner dragkedjan något och sedan drar huvan över och drar upp till max funkar det utmärkt. Jag är väldigt nöjd med mina kläder, och samtidigt väldigt nöjd med kundtjänst som hjälpt mig både före och efter köp. Fick reklamera min Primaloftjacka och fick väldigt bra hjälp där. Att paket fastnar och inte går iväg beror inte alltid på säljarna, dessa dagar med många röda dagar så ligger nog många paket back från Postnord också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Tillbaka
Topp