Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nightwish76" data-source="post: 1198702" data-attributes="member: 165046"><p>Förstår frustrationen, dock så är inte Stellar EQ ensamma om att nu efter alla mellandagar/röda dagar som varit, inte svara på mail eller skickar iväg paket i den takt de brukar.</p><p>Jag har flertal beställningar som är lagda både före förra veckan, samt strax före nyår, där paket inte gått iväg förrän nu, eller sent i förra veckan. Och dett är Stadium, Outdoorexperten med flera.</p><p>Jag hade nog inte varit orolig. Hade du velat ha kläderna fort så skulle du kanske kört expressfrakt? De brukar väl gå före i kön skulle jag gissa på Jag tror bara de är backloggade på mailen och ordermässigt.</p><p>Men visst, alla bolag kan kursa när som helst.</p><p></p><p>Dock borde du ju vara skyddad om du betalt med antingen Klarna Checkout eller Paypal via deras köparskydd.</p><p>Får hoppas du får dina grejor snart eller att det löser sig snabbt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nightwish76, post: 1198702, member: 165046"] Förstår frustrationen, dock så är inte Stellar EQ ensamma om att nu efter alla mellandagar/röda dagar som varit, inte svara på mail eller skickar iväg paket i den takt de brukar. Jag har flertal beställningar som är lagda både före förra veckan, samt strax före nyår, där paket inte gått iväg förrän nu, eller sent i förra veckan. Och dett är Stadium, Outdoorexperten med flera. Jag hade nog inte varit orolig. Hade du velat ha kläderna fort så skulle du kanske kört expressfrakt? De brukar väl gå före i kön skulle jag gissa på Jag tror bara de är backloggade på mailen och ordermässigt. Men visst, alla bolag kan kursa när som helst. Dock borde du ju vara skyddad om du betalt med antingen Klarna Checkout eller Paypal via deras köparskydd. Får hoppas du får dina grejor snart eller att det löser sig snabbt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Stellar Equipment skidkläder
Tillbaka
Topp