Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sth 12 bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Olindby" data-source="post: 929938" data-attributes="member: 81663"><p>Hej, kör med ett par Salomon sth 12 bindningar, men märkte idag att pjäxan glappade fast den är rätt hårt inställd. Då testade jag att dra åt skruven som är mitt på bindningen ovanför, en rätt stor skruv, då slutade det glappa men vad är det för skruv? Har alldrig sett en sådan tidigare. Jag har ju kört med marker innan, då fanns ingen sådan på dom och hur hårt bör jag dra åt den? Det är inte skruven för vikten jag menar, verkar vara nån typ av skruv för att ställa in så pjäxan sitter rätt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Olindby, post: 929938, member: 81663"] Hej, kör med ett par Salomon sth 12 bindningar, men märkte idag att pjäxan glappade fast den är rätt hårt inställd. Då testade jag att dra åt skruven som är mitt på bindningen ovanför, en rätt stor skruv, då slutade det glappa men vad är det för skruv? Har alldrig sett en sådan tidigare. Jag har ju kört med marker innan, då fanns ingen sådan på dom och hur hårt bör jag dra åt den? Det är inte skruven för vikten jag menar, verkar vara nån typ av skruv för att ställa in så pjäxan sitter rätt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sth 12 bindning
Tillbaka
Topp