Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
STHAV SPRINGBREAK SUPERSESSION Storstenshöjden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jacc" data-source="post: 531067" data-attributes="member: 47463"><p>hej. tja.</p><p></p><p>jävla tävling nu igen. </p><p>faaast..</p><p>..vänta..</p><p>..vänta..</p><p>..den här gången kommer det faktiskt bli fett! altså fett. stort f. (F).</p><p></p><p>Slopestyle. med helt ny corse som det heter. Jag johan och henke kommer slita som fan, och vi får göra banan precis hur vi vill med x antal maskintimmar, de här dagarna innan söndag. ja söndag kommer det hållas föresten. bäst jag skriver allt här nere. finns till och med locals som inte fattar något. </p><p></p><p>SÖNDAG 29/3 (nu på söndag)</p><p>11.00 börjar session</p><p>typ 15.00 final</p><p>Skidor</p><p>Snowboard</p><p></p><p>Ett långt session där man ska ha roligt och utnyttja hela banan. Lite småtävlingar och blaha jib kommer hållas under tiden i banan och säkert utanför. Kom så tidigt som möjligt så får man reda på det man behöver. anmälan på palts. ingen töntig föranmälan. slänger in en bild på banan när setupen och allt är fixat. vi tänkte mörda we weekend som var för några år sen och köra ett sjysstare event. blir awsome</p><p></p><p>Jag har hört talas om nähjs pricer och galna sponsorer</p><p></p><p>www.storstenshojden.se</p><p>(vägbeskrivning) <a href="http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=storstensh%f6jden" target="_blank">http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=storstensh%f6jden</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jacc, post: 531067, member: 47463"] hej. tja. jävla tävling nu igen. faaast.. ..vänta.. ..vänta.. ..den här gången kommer det faktiskt bli fett! altså fett. stort f. (F). Slopestyle. med helt ny corse som det heter. Jag johan och henke kommer slita som fan, och vi får göra banan precis hur vi vill med x antal maskintimmar, de här dagarna innan söndag. ja söndag kommer det hållas föresten. bäst jag skriver allt här nere. finns till och med locals som inte fattar något. SÖNDAG 29/3 (nu på söndag) 11.00 börjar session typ 15.00 final Skidor Snowboard Ett långt session där man ska ha roligt och utnyttja hela banan. Lite småtävlingar och blaha jib kommer hållas under tiden i banan och säkert utanför. Kom så tidigt som möjligt så får man reda på det man behöver. anmälan på palts. ingen töntig föranmälan. slänger in en bild på banan när setupen och allt är fixat. vi tänkte mörda we weekend som var för några år sen och köra ett sjysstare event. blir awsome Jag har hört talas om nähjs pricer och galna sponsorer www.storstenshojden.se (vägbeskrivning) [URL]http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=storstensh%f6jden[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
STHAV SPRINGBREAK SUPERSESSION Storstenshöjden
Tillbaka
Topp