Stickersbyte

• Trådstartare Trådstartare The_Snarf
  • Start datum Start datum
T

The_Snarf

Guest
Stickersbyte
Tjenare undrade om nån var sugen på att byta lite stickers.
he var allt nu blire palt me mycket salt.

Stickersbyte
Heinz_p sa:
EmmaGunnarsson96, är det du?
Kolla profi'n så märker du skilnad
han hade fulltilt pjux jag har nåra alpina
hon hade 4front eller armada skidor
jag har k2 bad seed
hon bor i kalix jag bor i lövånger
hon har ett par dragon apx goggles
jag har ett par dragon dx från seepstore
hon är tjej jag är en sån där mystisk yeti mokafjong som bor i norrlänska skogar.
Ingen skillnad alls.

Stickersbyte
CookieMonster sa:
syftar du på trådskaparen?
Jag syftar till ironin i att det, samtidigt som en kul tråd gällande EmmaGunnarsson96 (en tjej/bluff som ville byta grejer mot stickers) är aktiv, skapas en tråd gällande stickersbyte. Så det var inget påhopp mot trådskaparen direkt.

Stickersbyte
jag har lite flux diecut, lite vanliga Mountain High stickz, en eller två bearmountain, ngn tahoe och kanske ngn squaw valley. Även en miljon specialblend(lol) och massa annan skit, jag kan kolla igenom min stickerinventarie om du känner dig sugen, va haru å byta med?

Stickersbyte
riccweee sa:
jag har lite flux diecut, lite vanliga Mountain High stickz, en eller två bearmountain, ngn tahoe och kanske ngn squaw valley. Även en miljon specialblend(lol) och massa annan skit, jag kan kolla igenom min stickerinventarie om du känner dig sugen, va haru å byta med?
Några rite.se hollywood.se blue-tomato wesc(tror jag) ska ta och leta igenom stickers gömman...

Stickersbyte
langa upp bild på era,

Här är några av mina, består av: dr zipe, pink och superpark, wesc. Har även några Völk

Stickersbyte
Har väl mer eller mindre passerat "stickers-åldern" och känner att dessa kommer troligtvis aldrig användas, så vill ni byta mot några andra så e jag öppen för förslag.

img1035md.jpg

Stickersbyte
kebabmannen sa:
BuckeL sa:
Har väl mer eller mindre passerat "stickers-åldern" och känner att dessa kommer troligtvis aldrig användas, så vill ni byta mot några andra så e jag öppen för förslag.

http://img819.imageshack.us/img819/5197/img1035md.jpg
burton,red och electric märkena för vad?
Btw varför kommer bilden från imageshack ?
Vad har du att erbjuda? :P Haha jag glömde att man kunde ladda upp bilden direkt på freeride, så använde Imageshack.

Stickersbyte
BuckeL sa:
kebabmannen sa:
BuckeL sa:

http://img819.imageshack.us/img819/5197/img1035md.jpg
burton,red och electric märkena för vad?
Btw varför kommer bilden från imageshack ?
Vad har du att erbjuda? :P Haha jag glömde att man kunde ladda upp bilden direkt på freeride, så använde Imageshack.
Hollywood rite två 80x20cm animal och några macnile

Tillbaka
Topp