Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stighudar - Bredd och längd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mr_fredrik" data-source="post: 1029045" data-attributes="member: 50639"><p>Gecko hudar</p><p>Jag har haft mina en säsong och turat med dem mer än 20 dagar</p><p>Allmänt så är det absolut ett alternativ till traditionella klisterhudar</p><p>Har många dagars erfarenhet av klisterhudar</p><p>Gecko hudarna är använda i alla typer av snö. Torr kall blöt mm men det funkar riktigt bra</p><p>Enkelt att få på plats och sitter jmfr med vanliga minst lika bra enligt min erfaren okänsliga för om de är blöta</p><p>Det enda negativa är att det börjar släppa av "limmet" lokalt</p><p>Det har inte märkts när jag åkt utan endast vid koll av hudarna </p><p>Så sammanfattningsvis </p><p>Jag är helnöjd och skulle idag gjort samma köp</p><p>F</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mr_fredrik, post: 1029045, member: 50639"] Gecko hudar Jag har haft mina en säsong och turat med dem mer än 20 dagar Allmänt så är det absolut ett alternativ till traditionella klisterhudar Har många dagars erfarenhet av klisterhudar Gecko hudarna är använda i alla typer av snö. Torr kall blöt mm men det funkar riktigt bra Enkelt att få på plats och sitter jmfr med vanliga minst lika bra enligt min erfaren okänsliga för om de är blöta Det enda negativa är att det börjar släppa av "limmet" lokalt Det har inte märkts när jag åkt utan endast vid koll av hudarna Så sammanfattningsvis Jag är helnöjd och skulle idag gjort samma köp F [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stighudar - Bredd och längd?
Tillbaka
Topp