Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stighudar - Bredd och längd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eriC1" data-source="post: 976939" data-attributes="member: 59831"><p>En liten fråga.</p><p></p><p>Hade väldigt lite att göra en bakissöndag och började sonika skära till mina nya G3 hudar på mina Automatics. Använde det medföljande verktyget och råka slinta på ett ställe så blev typ en 7 cm lång del av huden som går in typ 7 mm på ena sidan istället för de 3 mm som det blev när jag körde med verktyget på övriga delar. Kan tillägga att själva gropen i huden där jag slant är strax framför foten </p><p></p><p>Någon som tror det har någon betydelse? Vill inte komma ut och känna att jag inte har bra fäste. Mina gamla hudar hade typ 2 mm stålkant på varje sida, men med g3s verktyg blevdet betydligt mer kant . Någon med bra erfaranhet av turande med lite för smala hudar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eriC1, post: 976939, member: 59831"] En liten fråga. Hade väldigt lite att göra en bakissöndag och började sonika skära till mina nya G3 hudar på mina Automatics. Använde det medföljande verktyget och råka slinta på ett ställe så blev typ en 7 cm lång del av huden som går in typ 7 mm på ena sidan istället för de 3 mm som det blev när jag körde med verktyget på övriga delar. Kan tillägga att själva gropen i huden där jag slant är strax framför foten Någon som tror det har någon betydelse? Vill inte komma ut och känna att jag inte har bra fäste. Mina gamla hudar hade typ 2 mm stålkant på varje sida, men med g3s verktyg blevdet betydligt mer kant . Någon med bra erfaranhet av turande med lite för smala hudar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stighudar - Bredd och längd?
Tillbaka
Topp