Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stighudar eller snöskor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marschall" data-source="post: 1042811" data-attributes="member: 120091"><p>Jo skidan är hyfsat lätt så du skulle ta en marker tour f12 över en marker duke EPF? Eller kanske baron modellen från marker.</p><p></p><p>Av de jag har förstått så är duke mer vikt men bättre downhill än vad de övriga är? Finns de någon sanning i de.</p><p></p><p>Sen väger jag inte mycket utan bara 71 kg så funderar på om de är bara jobbigt att ha den tyngre duke om den anses vara mer för tyngre åker.</p><p></p><p>Måste åter tacka dig speciellt</p><p> [USER=80520]@Vattendroppe[/USER] då du sitter på bra kunskap som jag tar mig vidare och lär mig av.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marschall, post: 1042811, member: 120091"] Jo skidan är hyfsat lätt så du skulle ta en marker tour f12 över en marker duke EPF? Eller kanske baron modellen från marker. Av de jag har förstått så är duke mer vikt men bättre downhill än vad de övriga är? Finns de någon sanning i de. Sen väger jag inte mycket utan bara 71 kg så funderar på om de är bara jobbigt att ha den tyngre duke om den anses vara mer för tyngre åker. Måste åter tacka dig speciellt [USER=80520]@Vattendroppe[/USER] då du sitter på bra kunskap som jag tar mig vidare och lär mig av. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stighudar eller snöskor?
Tillbaka
Topp